Verdwaald - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu Verdwaald - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu

Verdwaald

Blijf op de hoogte en volg Mit

29 Juli 2017 | Tsjaad, Mastoura

Vandaag moesten we weer vroeg op omdat we deze dag naar Turkije vlogen. Het eten werd verzorgt. Ongeveer om 8:00 uur reden we weer terug met de kamelen. Maar opeens in het midden van de terug reis werd de kameel van Marise en Tessa boos. Hij ging stijgeren en werd heel druk. Hij rende weg alleen wel met Marise en Tessa er nog op. Iris werd gestrest want ze wist niet wat ze moest doen. Ze ging erachter aan maar haar kameel was te langzaam om de andere kameel bij te houden. Gelukkig rende de kameel van Marise en Tessa weer terug naar het verblijf waar hij vandaan kwam. Maar Iris wist niet meer wat ze moest doen. Ze heeft uren gezocht door de woestijn maar kon ze niet vinden. Daarna reed ze ook naar het verblijf en zag Marise en Tessa. Gewoon rustig lekker drinken. Gelukkig was alles goed gekomen. Daarna reden we weer met de bus naar het hotel. We waren aangekomen om 20:30 uur. We hadden onze spullen in gepakt en gingen naar het vliegtuig