Terugvlucht - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu Terugvlucht - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu

Terugvlucht

Blijf op de hoogte en volg Mit

05 Augustus 2017 | Tsjaad, Mastoura

Vandaag vlogen we terug naar Nederland. We waren om 07:00 opgestaan. Onze vlucht ging om 10:00 en Amber vloog met ons mee terug. Vanaf Turkije naar Nederland was ongeveer 4 uurtjes vliegen dus het viel opzich wel mee. We hadden onze spullen al ingepakt dus we konden na het ontbijt gelijk door naar het vliegveld. We werden met een taxi naar het vliegveld gebracht. Toen we op het vliegveld aan waren gekomen gingen we meteen inchecken. We moesten tijdens het inchecken ons paspoort laten zien. Alleen was Marise haar paspoort kwijtgeraakt. Ze had al haar zakken al gecheckt en besefte toen dat haar paspoort nog onderin haar koffer zat. Alleen was er nog 1 probleempje. Haar koffer was al via de rollende band naar het vliegtuig aan het rijden. We wisten even niet meer wat we moesten doen. Toen besloot Marise de rollende band op te gaan en achter haar koffer aan te kruipen. Wij gingen alvast door de beveiliging en daarna meteen door naar de gate waar Marise uit de rollende band zou komen waar alle koffers in bakken vielen. We hadden even gewacht bij de gate en toen zagen we Marise met haar paspoort in de bak vallen met alle koffers.ze klom eruit en we zagen dat Ze het gelukkig had kunnen pakken en rende nog even snel naar de incheck balie. Ze had snel ingecheckt en we redde het allemaal maar net. Toen alles geregeld was konden we eindelijk het vliegtuig in en vlogen we terug naar Nederland.