Spijker in je wiel - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Mit De groot - WaarBenJij.nu Spijker in je wiel - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Mit De groot - WaarBenJij.nu

Spijker in je wiel

Blijf op de hoogte en volg Mit

26 Juli 2017 | Marokko, Marrakesh

Vandaag was een top dag. We stonden vroeg op rond 9:00 en vertrokken om 10:00 naar de hoogste berg: toubkal van marroko. We gingen lekker fietsen en het was echt prachtig. Overal waar je keek was mooie natuur. We stopte 2 keer om even uit te rusten en wat te drinken. Toen we de tweede keer gestopt waren reed Marise door een scherpe spijker, haar band was lek. Toen besloten we te gaan lopen omdat het best stijl werd. Toen we aan de top van de berg waren was het 18:15. We zochten een lekker restaurant waar we gingen avond eten. Iris bestelde een paprika salade, Tessa bestelde saté met rijst en Marise had biefstuk. Na een tijdje gingen we met een tuctuc naar benden. Om 21:00 waren we weer in het hotel.