Ruïnes bezoeken - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu Ruïnes bezoeken - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu

Ruïnes bezoeken

Blijf op de hoogte en volg Mit

31 Juli 2017 | Tsjaad, Mastoura

Vandaag stonden we op om 9:30 we konden rustig aan doen dus we konden uitgebreid ontbijten. Daarna maakten we ons klaar om naar de ruïnes te gaan in Efeze. Marise maakten een tas vol eten omdat we 3 uur en 19 minuten moesten rijden. We gingen er heen met een taxi. Toen we ongeveer een uurtje aan het rijden waren schreeuwden Iris ineens heel hard STOP! Iedereen schrok maar eigenlijk hoefden dat niet want ze zag een paar mooie auto's waar ze graag mee op de foto wou. Iedereen vond het een slecht idee omdat we anders te laat waren maar iris wou persee met de auto's op de foto.
Toen we eindelijk aan kwamen zagen we hele mooie ruïnes. We bleven er een paar uurtjes kijken en toen gingen we weer terug.
Het was laat toen we terug waren in het resort dus we gingen snel wat eten en daarna gelijk slapen.