Dier bijt Marise in de dierentuin - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu Dier bijt Marise in de dierentuin - Reisverslag uit Mastoura, Tsjaad van Mit De groot - WaarBenJij.nu

Dier bijt Marise in de dierentuin

Blijf op de hoogte en volg Mit

04 Augustus 2017 | Tsjaad, Mastoura

We konden vandaag een beetje uitslapen. Het was niet super vroeg en niet super laat. Het was wel fijn dat we niet zo vroeg op hoefde. We moesten om 10:00 bij het ontbijt zijn. We gingen daarna met ze vieren naar de dierentuin. Het was daar super leuk en sommige dieren kon je ook eten geven. Alleen een nijlpaard die beet in Marise haar hand. Dus op de terug weg moesten we even langs het ziekenhuis. Gelukkig was er niks aan de hand. En daarna zijn we uiteten gegaan. Dat was echt super lekker. We waren wel een beetje moe want we hadden 30.000 stappen gezet. Dus we zijn daarna meteen gaan slapen. Het was wel heel warm in de avond maar we hadden gelukkig airco op de kamer.